ד"ר אליה לוינגר

ד"ר אליה לוינגר בוגר בית הספר לרפואה של המכון הטכנולוגי לישראל, טכניון חיפה. עסק במחקר בסיסי של תהליכי הראייה במהלך מספר שנים במעבדת הדיקן בבית ספר לרפואה וזכה בפרס על עבודת התזה בנושא זה. יו"ר חוג קטרקט של איגוד רופאי העיניים בישראל החל משנת 2018.

1

ד"ר אליה לוינגר סיים התמחות במחלקת עיניים בבית החולים 'כרמל' ובמהלכה עסק גם בהוראה והדרכת סטודנטים לרפואה.
לאחר סיום ההתמחות עבר השתלמות-על (Post Doctoral Fellowship) ב- Toronto Western Hospital המסונף לאוניברסיטת טורונטו, קנדה, במסגרתה רכש ניסיון רב באחד המרכזים המובילים והמתקדמים בעולם בתחום ניתוחי השתלות הקרנית ומקטע קדמי של העין.
בשנת 2007 נשלח מטעם משרד החוץ לגיאורגיה על מנת לבצע ניתוחי עיניים בהתנדבות בתושבי מדינה זו.
ד"ר אליה לוינגר מבצע ניתוחי השתלת קרנית בטכניקות מתקדמות, ניתוחי קטרקט, קטרקט בלייזר, השתלת קרנית בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר וניתוחי עיניים נוספים.
דר' לוינגר חבר באקדמיה האמריקאית לרפואת עיניים ובארגון האמריקאי לניתוחי קטרקט ותשבורת. בנוסף הוא עוסק במחקר ברפואת עיניים ומרצה בכנסים מדעיים בארץ ובחו"ל.
ד"ר אליה לוינגר: "תחום ניתוחי העיניים עבר שינויים מרחיקי לכת, לכן מומחיות, מקצועיות והתעדכנות הרופא בשינויים שבתחום, הינם בעלי חשיבות מכרעת יחד עם בדיקה יסודית ומדוקדקת של המטופל. העברת הידע של הרופא למטופל, הבנת הציפיות שלו מהניתוח ויצירת קשר של אמון ואמפטיה חשובים גם כן. כל אלה עם איכות ודיוק המכשור ברשת "עיניים", מגדילים את הסיכויים לתוצאות אופטימאליות של הטיפול, לשביעות רצונם של הרופא ובעיקר של המטופל."

ד"ר אליה לוינגר מנתח בכיר במרכז הרפואי 'עיניים' בעזריאלי, תל-אביב, ב'עתידים מדיקל סנטר' ברמת החיל. בנוסף מנתח ומנהל שרות ניתוחי קטרקט במחלקת העיניים במרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב).יושב ראש חוג קטרקט של איגוד רופאי העיניים בישראל.

סרטון וידאו של ד"ר אליה לוינגר
פורומים בהם ניתן להפנות שאלות לד"ר אליה לוינגר
סניפים בהם מטפל/ת ד"ר אליה לוינגר
לרופאי הבית של עיניים