ד"ר יצחק אייזנמן

דר' יצחק אייזנמן סיים בהצטיינות לימודי רפואה בבית הספר לרפואה Pontificia University Javeriana בבוגוטה, קולומביה, שם התמחה ברפואת עיניים. עם עלייתו ארצה השתלב בצוות הרפואי של המרכז הרפואי 'שערי צדק' והשלים תואר מומחה ברפואת עיניים.

1

דר' אייזנמן חבר באקדמיה האמריקאית לרפואת עיניים ובארגון הבין-לאומי לניתוחי תשבורת (AAO/ISRS). הוא עסק במחקר בארץ מולדתו, קולומביה, והמשיך בו גם בישראל במרכז הרפואי 'שערי צדק' ולאחר מכן במרכז הרפואי 'עיניים'. דר' אייזנמן פרסם מחקרים בנושאים מגוונים בתחום הגלאוקומה ובתחום הרפרקציה. הוא משתתף באופן פעיל ומציג את עבודותיו בכנסים בארץ ובעולם בתחום התשבורת.

דר' אייזנמן נמנה עם הצוות הרפואי של  'עיניים' בירושלים ואחראי לבדיקות המעקב של מטופלים שעברו ניתוחי לייזר וכן לטיפולי קרוס לינקינג (Corneal Cross Linking) למניעת התקדמות מחלת הקרטוקונוס. כמו כן, הוא מספק ייעוץ רפואי ומשמש רופא עיניים בקופת חולים כללית. בנוסף, מבצע טיפולי לייזר מסוג “ארגון” ו”יאג” למחלות ברשתית ובמקטע הקדמי של העין.

דר' יצחק אייזנמן: "אני מאמין שבתחום רפואת העיניים בכלל ובניתוחי תשבורת בפרט, חייבים לשלב את הניסיון המקצועי, המכשור המתקדם והידע העדכני של הרופא כדי לתת שירות ברמה גבוהה ולשאוף למצוינות בכל השלבים של התהליך הטיפולי. אני נותן דגש על הקשר ההדוק בין הרופא למטופל לכל אורך הדרך - בבדיקות, בניתוח ובמעקב שלאחר מכן. שביעות רצון המטופל ומקצוענות נמצאות אצלי בראש סדר העדיפויות ברפואת העיניים".

דר' אייזנמן רופא עיניים בכיר במרכז הרפואי 'עיניים' בירושלים ורופא עיניים בקופת חולים כללית.

סניפים בהם מטפל/ת ד"ר יצחק אייזנמן
לרופאי הבית של עיניים