ד"ר פאדל מרזוק

ד"ר פאדל מרזוק מומחה ברפואת עיניים ומבצע ניתוחי קרנית, קטרקט, קטרקט בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר, ניתוחי קרנית וטיפול במחלות קרנית, השתלת עדשות מולטי-פוקאליות ועדשות טוריות וניתוחים נוספים במקטע הקדמי של העין.

1

ד"ר מרזוק בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל-אביב. את התמחותו ברפואת עיניים סיים בשנת 1997 במחלקת העיניים בבית החולים נהריה.
הוא חבר באיגוד האמריקאי לאופטלמולוגיה ובאיגוד האירופי לניתוחי קטרקט ורפרקציה, באיגוד רופאי העיניים הישראלי. ד״ר מרזוק משתתף בכנסים בארץ ובחו"ל ובהשתלמויות החשובות בעולם בתחום רפואת העיניים.
ד"ר מרזוק פרסם מאמרים ותוצאות מחקרים ב- OPHTHALMOLOGY - עיתון העיניים היוקרתי של איגוד רופאי העיניים האמריקאי ובמסגרת כנסים בארץ ובחו"ל. 
בנוסף, הוא משמש כעד מומחה מטעם בתי המשפט.
אני מאמין: "בשביל להרגיש את החיים חייבים להעריך אותם ולשפר באופן מתמיד גם את איכות החיים. כאדם וכרופא אני חושב שאין הנאה יותר גדולה בחיים מאשר חוש הראייה. נפלה בזכותי להיות רופא עיניים. זהו תחום הרפואה שמשפר את איכות החיים ולדעתי תחום הרפרקציה הינו אחד התחומים החשובים ברפואת העיניים, הגורם להנאה ולשיפור באיכות החיים למטופל ולי באופן אישי, לחיוך ולשמחה עמוקה בלב.

ד"ר מרזוק הוא מנתח בכיר במרכז הרפואי 'עיניים' בחיפה, במרכז הרפואי 'מעיין' בחיפה ובבית החולים הצרפתי בנצרת. כמו כן רופא עיניים ויועץ בשירותי בריאות כללית בקריית מוצקין. 

סניפים בהם מטפל/ת ד"ר פאדל מרזוק
לרופאי הבית של עיניים